الهه شرقی
الهه شرقی


دیوارمجازی...

 تمـام عاشقانه ها را


روی همیـن دیــوار مجــازی می نـویسم...


از لـــج تـــو ، از لـــج خـــودم ...


از لـــج روزگــار کـــه نشـــد یکبـــار 


در واقعیتــــــ بـــه هـــم بگـــوییــمشـــان...




پنج شنبه 30 شهريور 1398برچسب:,

|
 


به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم ازمطالب خوشتون بیادونظرات دوستانتونوازم دریغ نکنید.مرسی*

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

vahideh

 

مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391

 

بخداکم دارمت...
یه یادگاری...
من مجنون...
چی بگم؟...
من واین جدایی...
وتوندانستی...
خواب ابدی...
اعتراف...
دعاکن...
عاشقانه وصادقانه...
کمی هم ازمن...
بی توبودن یعنی...
هم آغوشم...
کاش بودی...
یه روز...
من وتردیدام...
زندگی...
بی تو...
اسیر...
خاطرات...
هفت شهرعشق...
شعرتنهایی...
من وتنهاییم...
نطرشماچیه؟
من میمانم وتنهاییم...
پرنده مردنیست...
دلم میخواد...
خدایادلم خیلی تنگه...خیلی
گریه میکنم...
شعردلتنگی...
مطمئن باش...
هیشکی نمیدونه من کیم!
دیوارمجازی...
پرمیکشم به سوی خیال...
لیاقت نداشتی...
بلاتکلیفی بین خیال وواقعیت..
من وتو...
میخوام بگم...(نفسم مال خودخودته)
دوستت دارم نفسم...
عشق تو...
گنجشک وخدا...
نامه ای اززیرآب...
اعترافات آدم...
قشنگه...
هیچگاه...
برای تونفسم...
رویا...
برام مهم نیس...
عشق...
کم آورده ام...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الهه شرقی و آدرس elahe-shargi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اس ام اس
عکس بازیگران(پیمان)
سکوت
آبی ترین احساس(هستی وآرش)
چیک چیک دلهای تنها(حسین،میثم)
روزجدایی(رامین)
دختربهار،پسرزمستان(نیلوفرجون)
تلخه تلخ(فرزانه)
لوکس عماد(عماد)
حریم دل(سحرجون)
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 92
بازدید ماه : 89
بازدید کل : 41317
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1


دریافت همین آهنگ

.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->